Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Teraz jest 25 mar 2019, o 19:48



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Lockpicking
PostNapisane: 15 sty 2018, o 16:44 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2015, o 21:12
Posty: 39
Pytanie do ekipy dlaczego został ukręconymi skill lockpicking który na wszystkich serwerach otwiera domy. Są bezpieczne kufry opcja wypędzania, opcja detecta w domu bez skila jeszcze jest problem ? ? Muminkowo pełna para. Info dla płaczków nie mam lockpicking nie chce go robić i nie otwierałem w ten sposób domów. Prosiłbym o merytoryke.
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lockpicking
PostNapisane: 15 sty 2018, o 17:18 
Offline

Dołączył(a): 7 wrz 2017, o 20:20
Posty: 4
Również przeciw tej zmianie, tyle opcji na secure chate a tu płacz ;/
Wystarczy golem w środku i już nie huhu, zmiana bez sensu wypłakana a lock nie był winny. Natomiast jeśli ktoś nie potrafi chatki zabezpieczyc to stoi się nawet po 6h przy drzwiach... mało?
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lockpicking
PostNapisane: 15 sty 2018, o 17:40 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 4 kwi 2016, o 16:30
Posty: 17
Bezsensowna i populistyczna decyzja, spowodowana płaczem pewnej gildii. I co najlepsze przyczyna owego płaczu nie leży w lockpicku.

Decyzja na dodatek na tyle nieprzemyślana, że wywraca część gospodarki, począwszy od wyławiania drutów do golemów, aż po robienie ich przez majstra. O ile na poprzednich edycjach golemy pełniły jeszcze inne funkcje, tak obecnie zapewne jakieś 80-90% zastosowań golemów to zabezpieczenie przed otworzeniem naszego domu lockpickiem.

Swoją drogą to zaczynam mieć dziwne wrażenie, że mamy tutaj równych i równiejszych...
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lockpicking
PostNapisane: 15 sty 2018, o 18:26 
Offline

Dołączył(a): 31 paź 2017, o 22:17
Posty: 12
także jestem na Nie dla tej zmiany mimo iż stoję po drugiej (okradanej) stronie. po to są zabezpiecozne pojemniki, albo zabezpieczamy same itemy na ziemi aby ich nie mozna było ukraść, ktoś mnie napadnie jak coś w domku robie? shit happens, musze coś zrobić aby sie zabezpieczyc. zamiast tego ja bym wprowadził więcej typów płapek, np możliwość podłożenia bomby pod runę magiczną. Dla tamerow opcję "pilnuj" dla zwierzaka, który zaatakuje np każdego kto nie jest jego panem a będzie na terenie domku etc, coś bardziej klimatycznego!
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lockpicking
PostNapisane: 15 sty 2018, o 19:18 
Offline

Dołączył(a): 28 wrz 2017, o 16:18
Posty: 149
Zmiana weszła z kilku powodów. Przede wszystkim mechanizm otwierania domków jest po prostu dramatycznie zły (pewnie dlatego, że stary), nieciekawy i prostacki. Mam szkielet rozpiski na włam i ochronę domu (wytrychy, zamki, pułapki, ochrona itd.) ale jak można się domyśleć priorytet to ma to niewielki (lekko mówiąc).

Podobnie jest z golemami. Ich skrypt jest stary i równie beznadziejny - kto ich używa to pewnie wie co mówię. Tutaj też potrzebny jest pomysł na ich rewitalizacje bo to, że teraz nie będą służyły jako "blokada zamku" (???) wiele nie zmienia. A poniekąd to może i dobrze. Ich funkcją jest co innego i to działa średnio - nie mówiąc o nowych na nie pomysłach (które są i trzeba więcej). Mogą one uczestniczyć w mechanizmach ochrony domu, ale to musi być jakoś z głową pomyślane a nie tak jak było. Szkoda, że nie mam rozpiski jaką przestawiłem na forum LZL (niestety Gallahad nie znalazł na to czasu) - tak wtedy golemy były identycznie do chrzanu.

Kolejną kwestią są liczne zgłoszenia od graczy z pytaniami "czy bug, czy mnie okradli". Oczywiście każde Trid0x musi sprawdzić i co gorsza z reguły towarzyszą temu ogromne nerwy graczy (czasem zgłoszenie dotyczy sporych majątków).

Następnie dochodzą problemy w zarządzaniu domami oraz oczywiście w ogóle dyskusja czy słuszne jest podejście, że gracz może stracić stack materiału (czyli np. miesiąc gry) bo go akurat nie zablokował kontra "mój dom moja twierdza".

A prywatnie to uważam i to od lat, że otwieranie drzwi lockpickiem to zajęcie dla graczy, którzy ogólnie chcą wkurzać innych graczy. Nigdy mi to nie leżało. Co więcej nie bardzo rozumiem opcję wypędzania (co to, czarna magia w progu?), a rozumiem wyłączenie otwierania zamków. Nie blokuje zasadzek i kombinowania ale wyklucza sterczenie w nocy kilka godzin, żeby sobie wejść do czyjegoś domostwa. Nie mówiąc o późniejszych zgłoszeniach (licznych) o zablokowanych drzwiach czymkolwiek. Słabe to i tyle.


W każdym razie, zostało wyłączone czasowo, ale nie na chwilę.
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lockpicking
PostNapisane: 15 sty 2018, o 20:35 
Offline

Dołączył(a): 6 lis 2017, o 00:08
Posty: 2
popieram, byłem na serwie, gdzie można domy otwierać i wiem, że koniec końców prowadzi to do kampienia pod domami i ubijania po/przed lognięciem = nerwy i stres. Muminkowo? bez przesady.
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Lockpicking
PostNapisane: 15 sty 2018, o 21:58 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2015, o 21:12
Posty: 39
Nie zablokowałeś to twój problem, można sprawdzić czy zablokowałeś np używając komendy .grab.Chodzi o to ze jest masa pomysłów i sposobów na to aby udaremnić lub mocno utrudnić włamanie się do domu. Otwarcie zamku zajmuje np 6h. Kilka drzwi po drodze. Mówienie o tym ze skill lockpicking jest po to żeby Wkurzyć innych graczy to tak jakby powiedzieć ze złodziej lub pm który ubije gracza z dorobkiem całego miesiąca robi zle bo go zabił lub okradł. Tu trzeba się pilnować. Pomijam fakt ze bardzo często wchodzimy do domów dlatego ze ludzie noszą przy sobie klucz do domu. To ze płaczki piszą do tridoxa o byle **** bo stracili staf z takiego czy innego powodu to poprostu wola o pomstę do nieba. Wczoraj bodajże gracz z nickiem Jim próbował się włamać do naszego domu. Wypędziliśmy i po problemie. Później upiłem misiaczka. Czy jakby ukradł nam z ziemi hydrze bo tak się stało z tego czy innego powodu powinienem płakać gmowi w rękaw bo zachowaliśmy się nieodpowiedzialnie ? Sprawa golemow niestety jest nie na temat. Czy wchodzi pm na stelfie czy lockpicker który spędził godzinę na otwieraniu zamku nie ma dla mnie znaczenia. Jest opcja detecta. To ze tridox spędza dużo czasu na sprawdzeniu takiej sytuacji jest faktycznie argumentem ale wydaje mi się ze jak zamek jest otwarty to po temacie. Wydaje mi się ze jeżeli skrypt do otwierania zamków jest stary to powinno się go poprawić lub ulepszyć urozmaicić a nie usuwać jego główny atut.
Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron