Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Teraz jest 3 lip 2020, o 21:10



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: rdzewienie/rogowacenie/próchnienie
PostNapisane: 22 lis 2017, o 22:27 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2015, o 07:22
Posty: 138
Pomysł niestety nie trafiony.
Jako alternatywę ustawiłbym szybsze psucie się używanych przedmiotów w sensie zbroja w którą tłucze mob czy miecz którym mob jest tłuczony wymaga interwencji kowala/szewca czy innego rzemola.

UO to gromadzenie zasobów między innymi oczywiście i są ludzie, którzy grają po to by chomikować - ot sprawia im to przyjemność.

Nie widzę powodu dla którego mieli by teraz wszystko tracić.

Może zamiast tego uwalić muły których jest masa i jakoś nikt tego nie ściga.

No nie wiem, nie podoba mi się ten system generalnie.
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rdzewienie/rogowacenie/próchnienie
PostNapisane: 22 lis 2017, o 22:28 
Offline

Dołączył(a): 14 lut 2015, o 21:53
Posty: 51
Rag napisał(a):
taki Zako kopal miesiac , nagromadzil rudy i ostatnio kul z 10 dni nie wiem dokladnie w skrzyni ma z 200 exp setow teraz jego czas pujdzie na marne . takie zmiany jak mowil ktos wyzej powinna byc na poczatku startu serwera teraz zniszczy czas kazdemu kto poswiecil na to co ma w skrzyni .

jak ludzie nie nosza magolow na pvm dajcie moby co tylko mozna zabic magolem do kazdego dunga , dodajcie bosow dungow np shame hyth i niech oni maja jakis mega fajny ciuszek ktory rozpada sie waszym nowym systemem ale nie to co juz gracze osiagneli

Magole jak sie ma to zawsze sie nosi na dungu, ale popieram jesli chodzi o aspekt psucia sie itemow po 1 uzyciu dopiero ;D
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rdzewienie/rogowacenie/próchnienie
PostNapisane: 22 lis 2017, o 22:48 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 4 kwi 2016, o 16:30
Posty: 17
W sumie to nie są propozycje, ale niech będzie. Potraktuję to jako wątek dyskusyjny odnośnie propozycji niszczenia się sprzętu.

Idea jaka przyświecała ekipie jest jak najbardziej słuszna - zwiększenie zużywania się surowców i wzmożenie wymiany pieniężnej na serwerze. Wykonanie niestety jest tragiczne, bo zupełnie nie przemyślano kwestii:
a) graczy, którzy nie grają codziennie, a co kilka dni - intensywność grania już sama w sobie jest czynnikiem, który niejako różnicuje graczy, osoby poświęcające więcej czasu mają większe zasoby, co jest zupełnie naturalne. Głupotą jest jednak niejako wywracanie balansu pomiędzy osobą, która gra 5-6 dni w tygodniu, a osobą, która gra 1-2 dni w tygodniu. Osoby grające rzadziej są bardziej poszkodowane przez automatyczne psucie się sprzętu. Nie dziwię się, że pojawiają się tutaj frustracje,
b) mam wrażenie, że nikt nie pomyślał o NPC rzemieślników, obecnie załadowanych sprzętem w takim Nujlem. Wybitnie nieuczciwe jest wobec rzemieślników, że ich sprzęt, umieszczony w vendorze może się psuć przed sprzedażą. Absolutny bezsens! Uderza to zarówno w ich obroty, jak i w klientów, którzy mogą się obawiać dokonywania zakupów.

Do tego mam wrażenie, że nikt nie przemyślał na poważnie kwestii "impregnowania" sprzętu od strony praktycznej. O ile zrobienie 500 mikstur hamerajta nie stanowi problemu, tak problem stanowi naniesienie ich na kolejne sety. Gracz, który będzie chciał zabezpieczyć 10 setów chainów będzie musiał przeklikać 40 elementów zbroi? Tutaj nie trzeba mieć ADHD by człowieka doprowadzić do szewskiej pasji.

Idea jak napisałem jest jak najbardziej słuszna - z PvM idzie bardzo dobra kasa, skille rzemieślnicze dają bardzo fajny zarobek, ilość złota na serwerze wzrasta, co prowadzi do inflacji, ale można to wszystko rozwiązać znacznie lepiej imho.

Dla przykładu - wprowadzenie podatku od lokat kapitałowych - 10% złota tygodniowo trzymanego w banku znika na poczet podatku. Podatek od nieruchomości - każda kratka domku kosztuje określoną sumę, podatek pobierany tygodniowo.

Do tego zwiększamy niszczenie się sprzętu, ale jednocześnie zostawiamy środek konserwujący - użycie go obniża niszczenie się sprzętu o 50%. Zarobi w tym przypadku kowal, krawiec, alchemik, stolarz. Jednocześnie nie poszkodujemy graczy, którzy grają raz czy dwa w tygodniu.

To oczywiście tylko luźne propozycje, ale imho ten kierunek jest o wiele lepszy jak utrudnianie ludziom gry.
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rdzewienie/rogowacenie/próchnienie
PostNapisane: 22 lis 2017, o 23:10 
Offline

Dołączył(a): 26 mar 2015, o 01:22
Posty: 52
Obecnie uzywamy pare miast w wiekszej ilosci graczy reszta stoja bo stoja, mam propozycje co wplynie na pvp/ odplyw gpkow /laczenie sie ludzi/ gospodarke
-usunmy 70% npcow z miast
-dajmy 2-3 miasta blue /red
-aby straz byla w miescie oplata musi byc naniesiona po przez gracza
*oplata za prace npcow w miescie ( kto nie placi np bankier go nie obsluguje)
*jak ludzie nie placa bankier znika i pojawia sie jak mu sie podoba cos jak kupiec dzien i noc no chyba ze ktos zaplaci
-kazde miasto ma swoj herb , flage cokolwiek np. redzi moga najechac blue vesper wybic straz i obalic flage czy herb blue i postawic red wtedy vesp stalo by sie miastem red
*blue moga odbic miasto jak chca
*mozna zwiekszyc liczbe strazy duzymi nakladami zlota
* jak jakies miasto jest atakowane np blue wszyscy blue dostaja info podobne jak od krysztalowej jaskini ze miasto jest atakowane
-npc w miescie niech sluza red czy blue zalezy jaka jest flaga czy herb miasta , a 10% npcow rozsianych po dzikich miastach pracuje albo w dzien albo w nocy np 1 dziki bankier w jakims banku
- wyjatkiem byli by npc gildi , to by naklonilo moze graczy do trzymania sie razem i zbierania punktow
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rdzewienie/rogowacenie/próchnienie
PostNapisane: 22 lis 2017, o 23:31 
Offline

Dołączył(a): 10 lut 2015, o 19:28
Posty: 87
Lanister napisał(a):
Ja koncze gre jak ta zmiana jest :)

Jestem za tym zeby ta zmiana zostala wprowadzona w zycie!
papa kaai
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rdzewienie/rogowacenie/próchnienie
PostNapisane: 23 lis 2017, o 12:00 
Offline

Dołączył(a): 7 wrz 2017, o 19:19
Posty: 27
ogólnie zmiana spoko, z małym ale:
dużym utrudnieniem i na pewno wkurwiającym zadaniem byłoby dla rzemieślników odświeżanie swoich produktów u sprzedawców (szczególnie kowali).
- wyłączenie psucia/próchnienia dla przedmiotów, które są dostępne do sprzedaży (aukcje, sprzedawcy).
- nowe nieużyte przedmioty rozpoczynają proces psucia po miesiącu/dwóch (do określenia) lub w momencie pierwszego użycia(nie dotyczy przedmiotów z pkt wyżej). - ma to na celu spokojniejsze zbieranie np hydrzej/kamiennej zbroi.
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rdzewienie/rogowacenie/próchnienie
PostNapisane: 23 lis 2017, o 12:23 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2015, o 07:22
Posty: 138
Czytam newsa na stronie i uważam, że można zamknąć temat.

Jeśli czytam ze zrozumieniem to przedmioty w skrzyniach nie psują się a te w walce psują się bardziej niż dotychczas - super. :)

Tylko na boga dajcie jakiś konkretny komunikat z jakimś zapasem żeby właściciel zbroi wiedział, że np po kolejnych 2h walki zbroja sie rozpadnie - np twoja zbroja jest w tragicznej kondycji - wszyscy wiedzą, że absolutnie muszą iść do rzemola zreperować pancerz/broń.
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rdzewienie/rogowacenie/próchnienie
PostNapisane: 24 lis 2017, o 00:34 
Offline

Dołączył(a): 12 paź 2017, o 23:06
Posty: 9
Postanowiłem dziś sprawdzić jak to po nowej zmianie dotyczącej rozpadania się przedmiotów jest. Po pierwsze po 1,5 godziny bycia w instancji w której to pw brał na klatę wszystko a tamer zabijał smokiem broń straciła ledwie 5 punktów wytrzymałości rzecz jak najbardziej można powiedzieć ok. Naprawa owej broni pochłonęła 60 rudy wszytko ok ale teraz trzeba sobie powiedzieć jak by to było gdyby to pw bił a nie smok naprawa broni 600 sztab? Druga rzecz to ze tarcza życia straciła sporo bo aż 13 punktów a buty uziemienia 18 wiec trzeba się udać do wyrmiej wioski i tam zapłacić za naprawę nie wiem ile. Trzecia rzecz to zbroja najbardziej ucierpiała i każdy element spadł na 79 punktów każdy element wymaga 70 terki by został naprawiony i teraz żeby naprawić zbroje muszę orać ziemie z 7-10h by nakopać 500 terki zmiana do bani godząca w graczy z małą ilością czasu na grę .Zapewne nikt tego nie testował wrzucił i niech się dzieje :lol: Dodam do tego wszystkiego to ze GRA ma sprawiać nam przyjemność a nie ja zabierać. :( DRAMAT I TYLE dlaczego nie wprowadza się rzeczy które będą nam ułatwiały grę a nie ja utrudniały
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rdzewienie/rogowacenie/próchnienie
PostNapisane: 24 lis 2017, o 01:38 
Offline

Dołączył(a): 14 lut 2015, o 21:53
Posty: 51
Przedmioty ktore sie naprawia w wyrmiej wiosce powinny miec duzo dłuzszy czas rozwalania niż naprawiane przez kowala gracza ;]
Góra
  Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rdzewienie/rogowacenie/próchnienie
PostNapisane: 24 lis 2017, o 02:09 
Offline

Dołączył(a): 28 wrz 2017, o 16:18
Posty: 149
Ktoś_z_Daleka napisał(a):
Postanowiłem dziś sprawdzić jak to po nowej zmianie dotyczącej rozpadania się przedmiotów jest. Po pierwsze po 1,5 godziny bycia w instancji w której to pw brał na klatę wszystko a tamer zabijał smokiem broń straciła ledwie 5 punktów wytrzymałości rzecz jak najbardziej można powiedzieć ok. Naprawa owej broni pochłonęła 60 rudy wszytko ok ale teraz trzeba sobie powiedzieć jak by to było gdyby to pw bił a nie smok naprawa broni 600 sztab? Druga rzecz to ze tarcza życia straciła sporo bo aż 13 punktów a buty uziemienia 18 wiec trzeba się udać do wyrmiej wioski i tam zapłacić za naprawę nie wiem ile. Trzecia rzecz to zbroja najbardziej ucierpiała i każdy element spadł na 79 punktów każdy element wymaga 70 terki by został naprawiony i teraz żeby naprawić zbroje muszę orać ziemie z 7-10h by nakopać 500 terki zmiana do bani godząca w graczy z małą ilością czasu na grę .Zapewne nikt tego nie testował wrzucił i niech się dzieje :lol: Dodam do tego wszystkiego to ze GRA ma sprawiać nam przyjemność a nie ja zabierać. :( DRAMAT I TYLE dlaczego nie wprowadza się rzeczy które będą nam ułatwiały grę a nie ja utrudniały


System był testowany. To co twój test pokazuje, że trzeba poprawić opis systemu na stronie, żebyście mieli jasność. Który element kosztował 70 materiału?
Góra
  Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron